برنامه ریزی برای برگزاری همایش فرصت‌ها و جذب سرمایه گذاران در مهاباد

در نشست برنامه ریزی همایش فرصت‌ها و جذب سرمایه گذاران در مهاباد، بر معرفی ظرفیت‌های منطقه و تسهیل روند سرمایه گذاری برای تحقق شعار سال تأکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان مهاباد در این نشست گفت: شناسایی و معرفی فرصت‌ها و هموارکردن مسیر سرمایه گذاری اولویت این همایش است.

خشایار صنعتی افزود: خوشبختانه مهاباد از بسیاری جهات دارای فرصت‌ها و بستر‌های مناسب سرمایه گذاری است و برای بیشتر سرمایه گذاران شناخته است و کسانیکه تمایل به سرمایه گذاری در این شهرستان داشته باشند مسیر را هموار می‌کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد هم گفت: حوزه کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های منطقه، فرصت بی نظیری برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی است.

ایمانیان افزود: بخش کشاورزی زمینه توسعه زیادی دارد و این بخش اشتغال زیادی را به خود اختصاص داده است.

شهابی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد هم گفت: برای جذب سرمایه گذاران باید پکیجی از اطلاعات و ظرفیت‌های شهرستان آماده و در اختیار سرمایه گذاران گذاشته شود.

بهمن کورد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد هم با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد به عنوان دبیرخانه دائمی فرصت‌های سرمایه گذاری انتخاب شده است، گفت: در این نشست مسائل مربوط به نحوه و چگونگی جذب سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و انشاءالله در آینده نزدیک اقدامات بسیار خوبی انجام خواهد گرفت.

در این نشست همچنین بر سرمایه گذاری در بخش ورزش مهاباد، رفع مشکل تأمین زمین در شهرک صنعتی و مواد اولیه واحد‌های تولیدی و رفع موانع جذب سرمایه گذار در این شهرستان تأکید شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.