سجادی: درخشش قهرمانان ورزشی حال خوبی را به جامعه منتقل می‌کند / یک خدمتگزار کوچک در جامعه بزرگ ورزش هستم

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره مدال آوری کشتی گیران کشورمان در مسابقات جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در استقبال از کشتی گیران گفت: افتخارات ارزشمند تیم ملی کشتی آزاد را تبریک می‌گویم و برای کشتی فرنگی هم آرزوی موفقیت دارم.

او ادامه داد: مصاحبه‌ها بیشتر باید از سوی مسئولان فدراسیون و اعضای تیم کشتی باشد. به هر حال زحمات با آن‌ها بوده است و اکنون من چند کلامی صحبت می‌کنم. به علی نژاد و همکاران خسته نباشید می‌گویم که از مدت‌ها قبل برای این رقابت‌ها برنامه ریزی کرده بودند. مسابقات المپیک مرحله‌ای شد که به رقابت‌های جهانی برویم و به نوعی آزمون سختی بود.

او بیان کرد: بچه‌ها توانستند با تجربه و آمادگی از مسابقات المپیک با آرامش خاصی در رقابت‌های جهانی شرکت کنند که جای تبریک دارد. امیدوارم دورخیزی شود برای المپیک بعدی و باید بگویم ۲ سال و هشت ماه دیگر المپیک بعدی را در پیش داریم. تمامی عزیزانی که قرار است در المپیک آینده مدال آوران ما باشند، باید در همین یکی دو سال پیش رو شرایط کسب مدال را کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به سهم خودم به دبیر و همکاران وی تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

سجادی افزود: یکی از مهم‌ترین انتظارات و کارکرد‌ها احساس غرور ملی است. احساس تعلق به پرچم، سرود ملی و قهرمانان و مدال آوران را باید داشته باشیم. این ورزشکاران همیشه معرف فرهنگ والای هر کشوری هستند و جمعیتی که امروز این جا جمع شده به عشق قهرمانان آمده اند. امیدوارم تیم ملی کشورمان مانند سابق موفق باشد. هفته آینده ایران و کره جنوبی بازی دارند و امیدوارم کسب سهمیه داشته باشیم. ده ماه دیگر مسابقات آسیایی را در پیش داریم که در چین برگزار می‌شوند. چندین مسابقه جهانی و آسیایی هم در راه هستند و در شورای المپیک آسیا رقابت‌های مهمی در پیش داریم.

سجادی گفت: درخشش قهرمانان حال خوبی را به جامعه منتقل می‌کند و خداوند را در این زمینه شاکر هستیم. هر نتیجه‌ای رقم می‌خورد، کار تیمی بوده است. حمید سجادی یک خدمتگزار کوچک در جامعه بزرگ ورزش است و همه در وزارت با هم تیم هستیم تا یک رویداد ورزشی به خوبی برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار