مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم عنوان کرد:

اجرای ۴۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری ویژه کودکان قمی

حجتی گفت: همزمان با هفته ملی کودک، ۴۰ برنامه متنوع ویژه این گروه سنی در استان قم اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حامد حجتی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، شعار امسال هفته ملی کودک را «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» عنوان کرد و گفت: چهل ویژه برنامه در هفته ملی کودک، از روز جمعه ۱۶ مهر تا چهارشنبه ۲۱ مهر، به‌صورت حضوری و مجازی در سطح شهر، کانون‌ها و مراکز فرهنگی برای کودکان و نوجوانان قمی اجرا می‌شود.

او گفت: شاد پیمایی عروسک‌ها در بوستان علوی، اجرای سرود خیابانی، پویش عکس من و عروسکم، تکریم ۲۰ فرزند عزیز شهدای مدافع حرم و اجرای ۳ برنامه هنری ادبی در روستا‌های بخش مرکزی و کهک از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

حجتی همچنین با بیان اینکه خانه بازی منطقه پردیسان نیز روز هجدهم مهر افتتاح می‌شود، افزود: این خانه بازی که در محل مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ۱۰ پردیسان، مراحل پایانی آماده سازی را طی می‌کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم،به مناسب سازی محیط خانه بازی پردیسان برای کودکان اشاره کرد و گفت: در این مرکز، امکان بازی‌های فکری و حرکتی مناسب این گروه سنی فراهم شده است.

در حال حاضر بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم عضو هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.