اعلام برنامه‌های هفته ملی کودک در یزد

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان استان یزد گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» برگزار می‌شود.


عالیه قوامی سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در گفت گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در سال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر استان خبر داد و گفت:  هدف از این نام گذاری جلب افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و ویژگی‌های کودکان و نوجوانان است.

او افزود: ایام این هفته به نام‌های مختلفی نامگذاری شده که برگرفته از حقوق کودکان بر اساس پیام نامه حقوق بین المللی کودک است.

قوامی با بیان اینکه در هر کدام از روز‌های هفته برنامه‌هایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد تدارک دیده شده است، اظهار داشت: آغاز ثبت نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری دوره‌ی ششم، برگزاری اردو‌های مجازی به صورت مشارکتی با استان‌های مازندران، سیستان بلوچستان و کرمان، برگزاری عصر قصه، افتتاح کانکس پیک امید برای کودکان مناطق حاشیه نشین، برگزاری کارگاه‌های مادر و کودک، برپایی نشست‌های تخصصی انجمن‌های ادبی و هنری است.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ادامه داد: در این هفته تلاش می‌کنیم با همگرایی و هم‌افزایی نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را برای جلب‌توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیاز‌ها و خواسته‌های کودکان برگزار کنیم.

از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه امسال هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.