خون چمن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همچنان جلسات جبهه اصلاحات برگزار می‌شود/ انشعاب در درون احزاب یک امر طبیعی است

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره فعالیت‌های جریان اصلاحات توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد خون چمن فعال سیاسی اصلاح طلب  در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آینده جریان سیاسی اصلاح طلب و اختلاف درون حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: اینکه در درون کارگزاران چه مسائلی پیش آمده باید از خودشان سوال کرد؛ زیرا من در جریان مسائل درون حزبی آنها نیستم.

او درباره رهبری رئیس دولت اصلاحات بر این حزب، ادامه داد: همه احزاب و مجموعه‌هایی که با جریان اصلاحات کار می‌کنند تا الان  بر روی رهبریت رئیس دولت اصلاحات صحبتی نداشته اند و تا به حال این موضوع مطرح نشده است؛ اما در کل انشعاب در درون احزاب یک امر طبیعی است و این قطعا به درون اصلاحات تسری نخواهد یافت.

خون چمن افزود: او در مناسبت‌های مختلف معمولا اعزام موضع می‌کند؛ در همین روزهای اخیر هم به مناسبت‌های مختلف مواضعی را بیان کرده است، اما در کل هرچه ما به انتخابات مجلس نزدیک تر شویم قطعا اظهارنظر های بیشتری از او خواهیم شنید.

فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره برنامه‌های انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد: هنوز هیچ تصمیم خاصی در این زمینه نگرفتیم.

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی با اشاره به جلسات جبهه اصلاحات ایران ، بیان کرد: همچنان جلسات جبهه اصلاحات برگزار می‌شود و برنامه ریزی ها و مباحث درون جبهه هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار