مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم :

مشکلات شبکه برق جعفرآباد قم بررسی شد

در جلسه‌ای با حضور فرماندار قم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، شهردار، بخشداران و دهیاران جعفرآباد بر ضرورت رفع مشکل‌های شبکه برق این شهرستان تاکید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در این جلسه، ضمن ارایه گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در این شهرستان،گفت: طول شبکه فشار متوسط و ضعیف در شهرستان جعفرآباد بیش از ۶۲۰ کیلومتر است و شمار مشترکان این شهرستان بالغ بر ۱۱ هزار تَن می‌باشد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه، گفت: جهت تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان جعفرآباد پس از انجام فرایند قانونی و انتخاب پیمانکار، به سرعت کار بهینه‌سازی شبکه پیگیری و دنبال خواهد شد.

آهنین پنجه جابه‌جایی پایه‌های مزاحم و برکناری و تعویض پایه‌های فرسوده و رفع نوسان‌های برق را از دیگر برنامه‌های برق استان در جعفرآباد دانست، و با اشاره به تعداد ۵۸ روستا در این شهرستان، بیان کرد: برای رفع نواقص روشنایی معابر با هماهنگی و کمک دهداران این شهرستان اقدام خواهد شد.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه امسال هیات دولت بخش جعفرآباد به‌شهرستان ارتقا پیدا کرد،این شهرستان جدیدالتاسیس قم از ۲ بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده‌است.

جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم با جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار تَن با ۲ گویش فارسی و ترکی قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.