آلومینیوم اراک؛ بازگشت به گذشته، امیدوار به آینده

تیم فوتبال آلومینیوم اراک خود را برای حضوری موفق در رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک سال جدید فوتبال ایران را با آرامش زیادی آغاز خواهد کرد. آرامشی که بعد از حاشیه های فراوان مدیریتی در این تیم ایجاد شد.

اراکی‌ها که سال گذشته اولین فصل حضور خودشان را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه می‌کردند با هدایت رسول خطیبی در نیم فصل رقابت‌های لیگ نتایج خوبی را کسب کردند و حتی توانستند در اراک تنها شکست تیم قدرتمند پرسپولیس تهران را نیز به آن‌ها متحمل کند، اما به یک باره و با به وجود آمدن مشکلاتی عجیب خطیبی به تراکتور رفت و حضور در این تیم و هدایت تبریزی‌ها را به مربیگری در اراک ترجیح داد.

آلومینیومی‌ها، اما در صدد بهتر شدن نتایج نیم فصل اول خود بودند و در نتیجه علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال تهران را به اراک آوردند و او را جانشین رسول خطیبی روی نیمکت مربیگری خود کردند.

منصوریان بر خلاف تیم‌های سابق خود در آلومینیوم شروع قدرتمندانه‌ای داشت و حتی در مقطعی موفق به ثبت ۱۰ بازی بدون شکست نیز شد، و اراکی‌ها با بازی های زیبای خود به کسی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شدند، اما دوران موفقیت آمیز منصوریان هم خیلی زود به اتمام رسید و ۵ شکست متوالی در مسابقات پایانی لیگ جایگاهی بهتر از یازدهمی برای تیم فوتبال آلومینیوم به ارمغان نیاورد.

حاشیه‌های اراکی ها، اما بعد اتمام لیگ بیستم آغاز شد. جایی که تا مدت‌ها اراکی‌ها یکی از تیم‌هایی بودند که نه سرمربی داشتند و نه با بازیکنان خود قرارداد امضا می‌کردند. بعد از گذشت مدت زمانی و به یک باره مدیریت اراکی‌ها خبر از تمدید قرار داد با علیرضا منصوریان داد، اتفاقی که هیئت مدیره وقت این تیم از آن ابراز بی اطلاعی کرد و خیلی راحت مخالفت خود را اعلام کرد. مشکلات در اراک ادامه داشت و در انتها اراکی‌ها علاوه بر باطل کردن تمدید با منصوریان تغییرات گسترده‌ای را نیز در بخش مدیریت تیم خود انجام دادند، تغییراتی که باعث بازگشت رسول خطیبی از تبریز به اراک شد.

رسول خطیبی

خطیبی که اراکی‌ها را برای اولین بار در تاریخشان به لیگ برتر آورده بود بعد از جدایی نه چندان مسالمت آمیز از تراکتور بار دیگر هدایت آلومینیوم را بر عهده گرفت و روی نیمکت سرمربیگری این تیم نشست.

بعد از انتخاب خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خیلی سریع تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد و با قدرت وارد بازار نقل و انتقالات شد.

اراکی‌ها با وجود از دست دادن چند ستاره موفق شدند بازیکنان مد نظر خطیبی را جذب کنند و این مربی را در بازگشت به آلومینیوم راضی نگهدارند و به موفقیت تیمشان امیدوار باشند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک قبل از آغاز لیگ برتر اردو‌های آماده سازی و بازی‌های دوستانه مختلفی نیز برگزار کرد وخود را برای رقابت‌های لیگ برتر به خوبی آماده کرده است.

آلومینیوم اراک

آلومینیوم اراک حالا با تجربه‌ای بیشتر در لیگ برتر حاضر می‌شود و این بار هواداران پر شور این تیم شاید به راحتی راضی به کسب رتبه‌ای مانند دوره قبلی لیگ برتر نشوند و این بار آن‌ها به دنبال رتبه‌ای تک رقمی و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند. موضوعی که کار رسول خطیبی را در بازگشت به آلومینیوم سخت کرده است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در اراک به مصاف تیم پدیده مشهد خواهد رفت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار