آرای کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی اعلام شد/ بررسی تخلفات و برخورد با متخلفان مسابقات انتخابی تیم ملی

نخستین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور، جام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نخستین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی طی روز‌های پنجم تا هشتم آبان ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد و در سالن ۹ دی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها که به نام جام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، در دسته‌های بزرگسالان و پیشکسوتان در ۸ وزن ۴۷، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۴ و ۸۴+ کیلوگرم و در بخش نوجوانان و جوانان در ۹ وزن برگزار خواهد شد. در بخش نوجوانان و جوانان نیز وزن ۴۳ کیلوگرم به اوزان فوق اضافه خواهد شد.

ورزشکاران شرکت کننده باید از هیأت استانی خود معرفی نامه داشته باشند و مبلغ ورودی مسابقات را پرداخت نمایند. این مبلغ برای هر ورزشکار ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین ورزشکاران باید اصل کارت ملی، شناسنامه، گواهی پزشکی، کارت بیمه حوادث ورزشی و تست پی سی آر به همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است که شرایط سنی شرکت کنندگان به شرح زیر اعلام شده است:

۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷: نوجوانان

۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲: جوانان

۱۳۴۲ تا ۱۳۵۱: گروه سنی ۵۰ تا ۵۹ سال پیشکسوتان

۱۳۳۲ تا ۱۳۴۱: گروه سنی ۶۰ تا ۶۹ سال پیشکسوتان

۱۳۳۱ و قبل از آن: گروه سنی ۷۰+ سال پیشکسوتان

لازم به ذکر است؛ ورزشکاران باید با مقنعه ورزشی، تی شرت آستین بلند یقه گرد و بدون زیپ، دوبند پاورلیفتینگ تا بالای زانو، جوراب بلند و کفش مخصوص پاورلیفتینگ، کمربند و زانوبندکشی استاندارد پاورلیفتینگ در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار