نیروگاه‌های خورشیدی، گنجینه‌ای از پول برای مددجویان خوزستانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: اهدا و راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی به نیازمندان در سطح استان در دستورکار است.

حسین وطن‌پرست، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص طرح نصب نیروگاه‌های خورشیدی در منزل مددجویان این نهاد گفت: با تحقیق در نقاط مختلف استان و برگزاری کارگاه آموزشی، ۵۰۰ پنل خورشیدی ۵ کیلوواتی در استان اهدا و راه اندازی خواهند شد.

او هدف از این اقدام را ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان عنوان کرد و افزود: علاوه بر موارد مذکور، راه اندازی این نیروگاه‌ها تحول خوبی در زمینه معیشتی و خودکفایی خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت ایجاد می‌کند.

وطن‌پرست با اشاره به اینکه هزینه راه‌اندازی این طرح از طریق تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: عملکرد و فعالیت این طرح‌ها بعد از راه اندازی به صورت دقیق محاسبه و درآمد حاصل از تولید برق این پنل‌ها هر ماه به حساب مددجویان واریز خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح نیروگاه‌های خورشیدی از مشاغل پایدار و با درآمد مناسب برای خانواده‌های نیازمند استان به شمار می‌رود، تصریح کرد: این پروژه بر روی منازل مسکونی ساخته‌شده مطابق با استاندارد‌های ساختمان‌سازی، قابل‌اجرا است و با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده با کمیته امداد و شرکت توانیر، خرید برق تولیدی مددجویان کمیته امداد از سوی شرکت توانیر تضمین شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با تاکید بر اینکه راه اندازی طرح‌های نیروگاه‌های خورشیدی به عنوان شغل و منبع درآمد اجرا می‌شوند، بیان داشت: مددجویان کمیته امداد با راه اندازی این طرح‌ها علاوه بر اینکه صاحب درآمد و شغل می‌شوند، در تولید برق کشور نیز مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.