تزریق ۱۲۰ هزار دُز واکسن کرونا به ساکنان حاشیه نشین مشهد

مسئول واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: ۱۲۰ هزار دُز واکسن به همت بسیج جامعه پزشکی در حاشیه شهر مشهد تزریق شده که ۷۵ درصد آن دُز اول و مابقی دز دوم بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مقضی مسئول واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با اشاره به استقرار گروه‌های واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی در ۸ نقطه حاشیه شهر مشهد، گفت: مناطق توس ۴۱، شهرک شهید رجایی، پنج تن ۴۸، رسالت ۶۴، شهید آوینی ۲۵، پایداری، سیدی، کوی امام هادی (ع) از جمله مناطق زیر پوشش بسیج جامعه پزشکی برای انجام واکسیناسیون شهروندان ساکن در این نواحی است.

او افزود: یک پایگاه ویژه واکسیناسیون اتباع خارجی نیز در انتهای محله شهید آوینی مستقر شده که توسط جمعیت فاطمیون مدیریت می‌شود و کار واکسیناسیون این گروه از جمعیت هدف را برعهده گرفته است.

مسئول واکسیناسیون ساکنان حاشیه مشهد در بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون ۱۰ دستگاه اتوبوس نیز برای خدمت رسانی آماده شده و طرح خانه به خانه نیز برای آن دسته از افرادی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند، به صورت موردی انجام می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.