اجرای طرح فروش ویژه فروشگاه های "شهرما" در روزهای پایانی ماه صفر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: اجرای طرح فروش ویژه دهه پایانی ماه صفر در فروشگاه های "شهرما" آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در جهت رفاه حال شهروندان با انجام نذورات در ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر، همشهریان می‌توانند جهت استفاده از فروش ویژه این ایام از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۲ لغایت ۱۴۰۰/۷/۱۵با مراجعه به نزدیک‌ترین فروشگاه "شهرما" در محل زندگی خود از خدمات این ایام بهرمند شوند.

او افزود: این تخفیفات شامل کلیه اقلام حبوبات و خرمای رطب به صورت بسته بندی با تخفیف ۲۵ درصد و آب معدنی با تخفیف ۳۰ درصد است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: هدف اصلی در فروشگاه‌های "شهرما" این است که محصولات با قیمت مناسب عرضه شود؛ لذا در حال حاضر ۸۷ قلم کالا به قیمت عمده فروشی در فروشگاه‌های "شهرما" ارائه می‌شود.

رضوی بیان کرد: امسال به جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان و زائرین کلیه فروشگاه‌های "شهرما "در دهه پایانی صفر و ایام شهادت از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۲۲:۳۰ فعال بوده و ارائه خدمات به شهروندان و زائران می‌کنند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار