سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزارت ارتباطات از کسب و کارهای دیجیتالی بیشتر حمایت کند/مجلس اجازه نمی‌دهد ترمز کسب و کار‌های اینترنتی کشیده شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار حمایت بیشتر از کسب و کارهای دیجیتالی از سوی وزارت ارتباطات و بخش‌های مختلف دولت شد.

اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توسعه کسب و کارهای دیجیتالی در دوران شیوع کرونا، خواستار حمایت بیشتر از کسب و کارهای دیجیتالی از سوی وزارت ارتباطات و بخش‌های مختلف دولت شد و گفت: ما چاره‌ای جز تطبیق دادن خودمان با دنیا و توسعه کسب و کارهای اینترنتی نداریم. مجلس پیگیر توسعه کسب و کار‌های اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین و حل مشکلات آن‌ها از سوی وزارت ارتباطات است. 

وی تأکید کرد: مجلس اجازه نخواهد داد که ترمز کسب و کار‌های دیجیتال و اینترنتی کشیده شود و حامی کسب و کار‌های آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی است. اینترنت و فضای مجازی بسیاری از مشکلات از جمله ترددهای غیر ضروری در جامعه را تسهیل می‌کند؛ پیشتر کسب و کارهای دیجیتالی برای مردم شناخته شده نبود اما با گسترش آنها، جامعه به آنها اقبال نشان داد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: وزارت ارتباطات با توجه داشتن به کسب و کار دیجیتال، نقش بسیار مهمی در حذف مراجعات حضوری مردم به وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها، ارگان‌ها و بانک‌ها داشته است. البته با شیوع ویروس کرونا، دولت الکترونیک، کسب‌وکار‌های دیجیتالی و اینترنتی، اقدامات اقتصادی در فضای مجازی، بهبود بازاریابی‌ها ، گردش مالی و بانکی هم گسترش زیادی پیدا کرده است. 

سلیمی با بیان اینکه وزیر ارتباطات در روز رأی اعتماد خودش بر توسعه کسب و کار‌های دیجیتال و اینترنتی تاکید داشت، گفت: این وزارتخانه مسیر لازم را برای بهبود این موضوع فراهم کند و پهنای باند کسب و کار‌های دیجیتالی را گسترش چشم‌گیری دهند؛ ضمن اینکه از ایجاد اپلیکیشن‌های کسب و کار‌های اینترنتی استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار