رئیس پلیس فتا خوزستان:

تماس‌های از دست رفته یک شیوه جدید کلاهبرداری است

سرهنگ حسینی گفت: تماس‌های از دست رفته یک شیوه جدید کلاهبرداری است که کلاهبرداران از طریق شماره‌های خارج از کشور تماس می‌گیرند و قطع می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ کار آگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: تماس‌های از دست رفته یک شیوه جدید کلاهبرداری است، کلاهبرداران از طریق شماره‌های خارج از کشور با شماره‌ای در داخل کشور تماس می‌گیرند و قطع می‌کنند، مردم عادت دارند، وقتی تماس از دست رفته روی گوشی می‌افتد با آن شماره تماس می‌گیرند بدون اینکه توجه کنند این شماره داخلی یا از خارج کشور است.

او افزود: تماس‌های از دست رفته از کشور‌های خارجی صرفا جهت ترغیب مشترکان به برقراری تماس با آن‌ها و تحمیل هزینه گزاف برقراری ارتباط بین المللی است و هیچ گونه هک و نفوذ به تلفن همراه با کمک این تماس‌ها صورت نمی‌پذیرد و موضوع هک تلفن از سوی این شماره‌ها شایعه بوده و صحت ندارد.

حسینی با بیان اینکه به هیچ عنوان با شماره‌های خارجی ناشناس تماس نگیرید تا منجر به تحمیل هزینه گزاف برای کاربران نگردد، بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سایت پلیس فتا http://www.cyberpolice.ir در بخش فوریت‌های سایبری گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.