حسینی: الهلال یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال آسیا است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره موضوعات مختلف پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: الهلال یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است، اما ما با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم. بازی بسیار سختی برای ۲ تیم است و بازیکنان باید شرایط را درک کنند.

او افزود: برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و امیدوارم شرایط بسیار بهتری داشته باشیم. الهلال از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند و بازیکنان ما باید آمادگی هر چیزی را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


کاپیتان پرسپولیس در مورد این که سرخپوشان بدون دیدار رسمی عازم عربستان می‌شوند، خاطرنشان کرد: ما هنوز در بازی رسمی به میدان نرفته ایم و قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان، دو یا سه مسابقه تدارکاتی داشتیم. اکنون هم همین شرایط را داریم. بازی رسمی خیلی مهم است. دیدار دوستانه خوبی مقابل سپاهان خواهیم داشت و سپس به مصاف الهلال می‌رویم.

حسینی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: الان زمان درستی نیست که در این باره صحبت کنیم و پس از بازی با الهلال در این مورد حرف می‌زنیم. صدری تلاشش را می‌کند. باشگاه و بازیکنان شرایط سختی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چرا به من میگن لنگی؟
۲۲:۴۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
قربون آدم چیزفهم. قبل از شروع لیگ؛ دیدن بازی پرافتخارترین تیم آسیا(الهلال با سه قهرمانی آسیا) با بی افتخارترین تیم آسیا(الپیزوری= لنگپولیس با صفر قهرمانی آسیا و قهرمانی های فیک داخلی) میتونه چند ساعتی برای تفریح و وقت تلف کردن خوب باشه. حالا لنگیا میان میگن چارجانبه امجدیه. خوب همون را هم که شما عرضه نداشتید؛ حسرت به دلان تاریخ. فلانی دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف بو میده. خخخخخخخخخ. ۵۸ سال حسرت واقعا دیوانه کننده است. لنگیا اگر پماد سوختگی تجویز کردید لطفا ژاپنی یا کره ای باشه از همونایی که بعد از فینالها خودتون استعمال می فرمودید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تازه فهمیدی ؟ههههههخخخخخخخخ
آخرین اخبار