ماسک زدن کی تمام می‌شود؟! + فیلم

با انجام واکسیناسیون گسترده در سراسر جهان، این سوال برای مردم پیش می‌آید که از چه زمانی می‌توان دیگر ماسک نزد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با شتاب گرفتن روند واکسیناسیون کرونا در سراسر جهان، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که دیگر لزومی برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به ویژه ماسک زدن، نیست.

متخصصین اعلام کرده‌اند که ایمنی نسبی مقابل ویروس کرونا، دو تا سه هفته بعد از تزریق دوز دوم واکسن ایجاد می‌شود و کشور ما هنوز به شرایط مناسب برای برداشتن ماسک یا آسان گرفتن شیوه‌ نامه‌های بهداشتی، نرسیده است.


بیشتر بخوانید:


 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
وقت گل نی تمام می شود تا کی باید تاوان بی خردیها را پرداخت کنیم؟!!! تا کی باید هزینه های جبران ناپذیر را پرداخت کنیم ؟!!! تا کی باید داغ دار و عزادار عزیزانمان باشیم ؟!!! باید سبک زندگی جدید و فرهنگ ایمنی بهداشتی زیستن جدید را یاد بگیرید و مجدانه عمل کنید و به ایمنی بهداشتی زیستن احترام بگذارید از هر لحاظ و در هر زمان و در هر مکان و تا آخر عمرتان ماسک بزنید و تمامی دستورالعملهای ایمنی و بهداشتی را تا پایان عمرتان ادامه دهید تا از ویروسهای مختلف و گرد خاک و حساسیتهای آلرژیهای فصلی هم در امان باشید با رعایت کردن همه شیوه نامه های ایمنی و بهداشتی حتی یه سرماخوردگی ساده هم نخواهید گرفت و ایمنی بدنتان افزایش می یابد این فرهنگ رعایت کردن دستورالعملهای ایمنی بهداشتی را نسل به نسل یاد فرزندانتان هم بدهید تا در سلامت زندگی کنند که این یک دستور دینی قرآنی اسلامی هم هست . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار