اجرای طرح سلامت یار در بیمارستان نمازی شیراز

طرح سلامت یار در بیمارستان نمازی شیراز با مشارکت هلال احمر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی بهلولی مدیر اداری مالی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این طرح برای کمک به واحد مددکاری مراکز درمانی و همراهی با بیماران سالمند، معلول، بیماران بدون همراه و بیماران با گویش محلی و نا آشنا با زبان فارسی اجرا می‌شود.

او بیان کرد: داوطلبان سازمان هلال احمر با حضور در مرکز درمانی منتخب و بر اساس شرح وظایف مصوب این طرح و هماهنگی با واحد مددکاری مراکز درمانی و بیمارستان ها، به بیماران ارائه خدمت می‌ دهند.

درویشی بهلولی تصریح کرد: افراد می‌توانند با اختصاص ساعاتی از روز به انجام فعالیت‌های داوطلبانه، در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

مدیر اداری مالی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: میزان دسترسی و ارتباط بیمار و همراهان بیمار با داوطلب، افزایش کیفیت رسیدگی به چالش‌های بیماران و در نتیجه ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به بیمار، از جمله نتایج موثر در اجرای طرح سلامت یار است.

محمدجواد رشیدی رئیس جمعیت هلال احمر شیراز هم با اشاره به اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر در شرایط همه گیری بیماری کووید ۱۹ در زمینه‌های مختلفی از جمله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، انجام تست PCR و واکسیناسیون علیه کرونا با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری داشته اند، اجرای طرح سلامت یار را ضروری برای بیمارستان‌های شیراز دانست.

او بیان اینکه ظرفیت گسترده‌ای در جذب و سازماندهی سرمایه‌های انسانی داوطلب وجود دارد، افزود: با اجرای این طرح،  قشرهای آسیب پذیر و بیماران، بیش از پیش مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار