ارائه ۱۸۵ مقاله به کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکار‌های مدیریت توسعه گردشگری پایدار

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ۱۸۵ مقاله به کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکار‌های مدیریت توسعه گردشگری پایدار ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار که به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد گفت: هر چند شرایط کرونایی محدودیت‌هایی را در توسعه صنعت گردشگری به وجود آورده اما کار علمی و تخصصی برای تقویت صنعت گردشگری نقش شایانی ایفا کرده است که به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

او بیان کرد: صنعت گردشگری به عنوان مناسب‌ترین صنعت توسعه اقتصادی استان است  که بدون آلودگی زیست محیطی از ساختاری قوی در جهت پایداری منابع درآمدی برخوردار است و نگاه بلند مدت در این صنعت می‌تواند سود و ثروت بیشتری را برای جامعه به ارمغان آورد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: متحول‌سازی صنعت گردشگری و کشاورزی در استان اردبیل از ویژگی‌های مهمی برخوردار است که به همین دلیل سعی و تلاش ما بر این است تا بخش‌های توسعه‌ای استان را به صورت کمی و کیفی ارتقا بخشیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

حبیبی بیان کرد: موانع با دیدگاه علمی و منطقی با هدف هموارسازی مسیر توسعه استان، جزو اولویت‌های اساسی است که درصدد هستیم برای استفاده از ظرفیت‌های علمی این مهم را مورد توجه قرار دهیم و محور گردشگری و پژوهشی استان اردبیل را گسترش دهیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.