کتاب‌رسان سیار به طارم می‌رسد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طارم گفت: کتاب‌رسان سیار طرحی برای دسترسی راحت‌تر ساکنان مناطق روستایی است که در این شهرستان به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یاسر روحانی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طارم، در رابطه با راه‌اندازی کتاب‌رسان سیار در طارم، اظهار کرد: در این شهرستان فقط دو باب کتابخانه عمومی روستایی داریم و با توجه به پراکندگی روستا‌ها در این منطقه نیاز به راه‌اندازی کتاب‌رسان سیار احساس می‌شود تا همه افراد بتوانند به راحتی به کتاب‌ها و منابع کتابخانه‌ای دسترسی داشته باشند.

وی افزود: در رابطه با ایجاد اولین کتاب‌رسان سیار در طارم پیگیری‌های لازم انجام شده که با حُسن نظر مسئولان یکی از بانک‌ها، یک دستگاه خودروی مناسب برای کتاب‌رسان سیار خریداری شده که در حال تجهیز و طراحی آن هستیم.

این مسئول با بیان اینکه پراکندگی روستا‌ها در این شهرستان باعث شده است تا در صدد افزایش تعداد کتاب‌رسان سیار باشیم، ادامه داد: امیدواریم تا هفته کتاب، کتاب‌رسان سیار طارم کار خود را آغاز کند، ولی اگر این مهم تا آن زمان محقق نشود، قطعاً تا پایان امسال کتاب‌رسان سیار شروع به ارائه خدمات به دوست‌داران کتاب در این منطقه خواهد کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طارم در رابطه با نحوه فعالیت کتابخانه‌ها در این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر کتابخانه‌های طارم با رعایت دستورالعمل بهداشتی باز بوده و اعضا می‌توانند به صورت حضوری از خدمات کتابخانه‌ای استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.