دست و پا زدن ترامپ برای بازگشت به فضای توئیتر/ چرا طالبان توئیتر دارند و من نه؟!

وکلای ترامپ با متوسل شدن به این موضوع که طالبان حق استفاده از شبکه اجتماعی توئیتر را دارند، اما ترامپ خیر؛ خواستار بازگشت رئیس جمهور سابق آمریکا به این شبکه اجتماعی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا طبق اسناد بدست آمده از دادگاه فلوریدا، از قاضی فدرال درخواست کرده است تا مجوز فعال سازی مجدد حساب کاربری وی در شبکه اجتماعی توییتر را صادر کند.

از این رو وکلای ترامپ ادعایی را در دادگاه مطرح کرده اند که در آن ضمن متهم کردن دموکرات‌ها در کنگره و دولت بایدن مبنی بر اینکه آنان با تحت فشار قراردادن شبکه اجتماعی توییتر اجازه حضور دوباره ترامپ در این شبکه را نمی‌دهند، به فعالیت طالبان در این رسانه اشاره داشته اند.

آن‌ها مدعی شده اند که این موضوع درست نیست که طالبان در افغانستان بتوانند حضور رسانه‌ای در توییتر داشته باشد، اما ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا حتی پیش از اتمام دوران ریاست جمهوری خود برای همیشه از حضور در توییتر منع شود.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود و در زمان انتخابات از شبکه اجتماعی توئیتر بعنوان یک تریبون برای انتشار نقطه نظرات و سخنان خود استفاده می‌کرد و یا حتی شورش تاریخی در آمریکا و حمله به ساختمان کنگره این کشور را در توئیتر اطلاع رسانی کرده بود که در نهایت این شبکه تصمیم به غیرفعال کردن حساب وی در تاریخ هشتم ژانویه ۲۰۲۱ گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: توئیتر ترامپ ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خوب دم ترامپ چیدن
آخرین اخبار