قرآن اهدایی رهبر انقلاب تقدیم خانواده شهید لندی شد

 رییس سازمان صدا و سیما با حضور در منزل شهید علی لندی به مقام شامخ این شهید ادای احترام و قرآن اهدایی رهبر را تقدیم خانواده این شهید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جبلی رییس  سازمان صدا و سیما روز شنبه با حضور در منزل شهید علی لندی در شهرستان ایذه، به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد و گفت: قرآن اهدایی رهبری تقدیم خانواده این شهید راه ایثار شد.

او با بیان اینکه این قران با دست نویس رهبر معظم انقلاب و پاس ایثار شهید لندی تقدیم خانواده وی می‌شود، افزود: شهید لندی ادامه دهنده شهدای گرانقدری مانند شهید فهمیده است که نشان داد روحیه ایثار در نسل جدید انقلاب جاری است.

جبلی بیان داشت: در اولین روز کاری در سازمان صدا و سیما این افتخار نصیب من شد که خدمت خانواده این شهید برسم و سپس بر سر مزار این شهید حاضر شوم.

رییس سازمان صدا و سیما ادامه داد: این شهید بزرگوار یک حجت از طرف خدای متعال است که نشان می‌دهد ما باید قدر نعمات خدا را بدانیم، اقدام شهید لندی و اینگونه رویش‌ها برای نسل جوان و جدید روشن کننده مسیر خواهد بود.

این مقام مسئول هدف از حضور بر مزار این شهید گرانقدر را عرض ادب و احترام به خانواده شهید لندی دانست و تصریح کرد: روح این شهید بزرگوار برکت مسیر ما در رسانه ملی به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم فرهنگی کشور است و خون شهید لندی برکت مسیر رسانه ملی خواهد بود.

شهید علی لندی جوان ۱۵ ساله ایذه‌ای ۱۸ خرداد ماه امسال پس از اینکه متوجه آتش سوزی در منزل همسایه شد برای نجات جان ۲ زن به دل آتش زد که پس از نجانت آن‌ها خود دچار سوختگی ۹۰ درصدی شد و علی رغم تلاش پزشکان وی در بیمارستانی در اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.