معرفی برترین های مسابقات جودو بانوان استان همدان

برترین های مسابقات جودو قهرمانی بانوان استان همدان در رده سنی نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در رقابت‌ برترین های مسابقات جودو بانوان استان همدان که با حضور ۶۰ جودوکار از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد، همدان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین تیم نهاوند بر سکوی دوم ایستاد و بهار عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.

در بخش انفرادی و در وزن ۴۴ کیلوگرم "حدیث رضایی" از همدان قهرمان شد، "شیرین کولیوند" از نهاوند دوم و "هانیه جلالوند" از نهاوند نیز برسکوی سوم ایستاد.

در وزن ۴۸ کیوگرم "فاطمه نعمتی" از همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد و "مهدیس حسینی" و "حنانه رحمانی" هر ۲ از بهار نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم "آتنا بحیرانی" از نهاوند، "صبا شیری" از بهار و "لیلا عزیزی" از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن ۵۷ کیلوگرم "مهسا ربیعی" از همدان قهرمان شد، "ترانه عمرایی" از نهاوند عنوان دوم را به دست آورد و "حدیث قره گوزلو" دیگر جودوکار همدانی نیز سوم شد.

همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم "مهشید صفری" از همدان قهرمان شد، "سارا سماواتی" از همدان بر سکوی دوم ایستاد و در وزن ۷۰ کیلوگرم "معصومه مرادیان و ملیکا هادیان" هر دو از همدان به ترتیب اول و دوم شدند.

برترین‌های این مسابقات، مدال و لوح قهرمانی دریافت کردند، نفرات برتر این دوره از مسابقات نیز به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: ورزش و جوانان ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.