برترین دروازه بان فوتسال زنان جهان به نصر فردیس پیوست

تیم تازه لیگ برتری شده نصر فردیس البرز برای حضوری پر قدرت در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان بهترین دروزاه بان جهان را به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان از روز شنبه ۲۴ مهر ماه شروع می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به صورت چراغ خاموش نقل و انتقالات خود را شروع کرده و اقدام به جذب یا تمدید با بازیکنان خود کرده اند. از همین رو تیم تازه لیگ برتری شده نصر فردیس البرز امروز موفق شد فرزانه توسلی دروزاه بان تیم ملی فوستال بانوان کشورمان را به خدمت بگیرد.

توسلی فصل گذشته در تیم فوتسال بانوان سایپا بازی می‌کرد. این دروازه بان با تجربه و پر افتخار فوتسال ایران که نامش در ۲ سال متوالی در جمع برترین‌های جهان قرار گرفته است، بعد از اتمام قراردادش تصمیم گرفت از سایپا جدا شده و بعد از توافق با مسئولان نصر فردیس البرز به این تیم پیوست. قرارداد توسلی با تیم فوتسال بانوان نصر فردیس برای یک فصل است.


بیشتر بخوانید


فرزانه توسلی که ۱۵ سال می‌شود در لیگ برتر فوتسال بانوان فعالیت دارد تا حالا موفق شده ۹ بار با تیم‌های مختلف طعم قهرمانی بچشد. این دروازه بان ۳۴ ساله و کهنه کار فوتسال بانوان ایران بسیار امیدوار است که امسال هم بتواند با تیم تازه لیگ برتری شده نصر فردیس البرز بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار