رونمایی از یادمان سه شهید دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد

همزمان با هفته دفاع مقدس، از یادمان سه شهید دانشگاه علوم‌ پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از یادمان سه شهید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حماسه های تاریخی هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت رونمایی شد.

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این آیین گفت: این تمثال شهید رشید ضیایی در دوران جنگ تحمیلی، شهید محمدحسن قاسمی شهید مدافع حرم و شهیده دکتر نورمند شهید مدافع سلامت را در کنار هم به نمایش گذاشته است که بارب معنایی و مفهوم زیادی را به همراه دارد.

او با اشاره به اینکه طراحی و تولید این تمثال به عنوان تجلی گر آرمان های ایثارگران از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه اجرایی شده است افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از معدود دانشگاه های سطح کشور و وزارت بهداشت است که در هر سه حماسه تاریخی، نقش آفرین و دانشجوی شهید و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

شیرانی در ادامه افزود: امروز یاد و خاطر شهدا را گرامی می داریم تا شخصیت، روش و منش ایثارگران فداکار به عنوان آرمان و ارزش های انقلاب برای آباد کردن مملکت ایران اسلامی نهادینه گردد.

او اضافه کرد: هم اکنون هر کس در جایگاه های مختلف موظف است پای این آرمان ها و ارزش های مقدس ایستاده و در اشاعه و ترویج آن بکوشد.


بیشتر بخوانید


شیرانی ادامه داد: در جامعه کنونی باید به دور از خودبینی و خودخواهی، همراه با مردمداری و مهرورزی برای سربلندی کشور نقش آفرینی کرد.

اهدای تندیس و تجلیل از خانواده معظم شهدا و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در مجتمع آموزشی رحمتیه حسن ختام این برنامه بود.

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.