استاندار خوزستان:

ساختارهای تجاری در مرز شلمچه فراهم شود

خلیلیان با اشاره به وجود مشکلات جدی در ساختارهای پایانه تجاری مرز شلمچه خواستار فراهم سازی ساختارهای تجاری در این مرز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، صادق خلیلیان ، استاندار خوزستان گفت: ساختارهای متناسب با مسئله تجارت در مرز شلمچه فراهم شود؛ به نظر می رسد مشکلات جدی در ساختارهای پایانه مرزی شلمچه وجود دارد، چون تجارت کلید توسعه اقتصادی هر کشور و ملتی است.

او با اشاره به مشکلات موجود در پایانه ترانزیت کالا و مسافر مرز شلمچه اضافه کرد: در این مرز تبادلات بین المللی میان دو ملت ایران و عراق انجام می شود که هم مسافر عبور و مرور می کند و هم تجارت باید انجام دهیم.

خلیلیان با انتقاد از زیرساخت های نامناسب خرمشهر تاکید کرد: این شهر همانند یک شهر جنگ زده است در صورتی که مطمئنا اعتبارات بازسازی به خرمشهر نه یک بار بلکه در دو مرحله در طول این ۳۳ سال تزریق شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه زیرساخت ها در آبادان و خرمشهر شایسته ی مردم این دو شهرستان نیست یاد آور شد: نبود زیر ساخت ها واقعیت هایی است که سبب بروز و نمایان شدن مشکلات می شوند.

او با بیان اینکه در هشت سال اخیر انفعال بسیار عجیبی میان دستگاه های اجرایی در سطح بالا در استان وجود داشته است ابراز کرد: به دنبال انفعال دستگاه های اجرایی در سطح استانی و شهرستان ها،معضلاتی به وجود آمده است که باید ساماندهی و برطرف شوند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.