اجرای هشت جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان

در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مقدمات برگزاری هشت جشنواره استانی در شش ماهه دوم سال جاری به تصویب اعضا رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، احمدحسین فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در یک جلسه ضمن تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری با موضوع نماز در سطح استان، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و ما نیازمند افزایش برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه نماز هستیم تا بتوانیم از این طریق فرهنگ اقامه نماز را در سطح استان نهادینه نماییم.

او تصریح کرد: عدالت فرهنگی باید در این زمینه نیز رعایت شود و از ظرفیت تمامی شهرستان‌های استان برای برگزاری برنامه‌های حوزه نماز استفاده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  ابراز داشت: شورای اقامه نماز اداره کل مجری بررسی طرح‌های پیشنهادی ادارات تابعه در خصوص موضوع نماز است که باید با نگاه کارشناسانه، برنامه‌هایی خلاقانه و مورد پست جوانان و نوجوانان را در این زمینه طراحی نماید.

 در این جلسه که با حضور معاونین توسعه مدیریت، فرهنگی و مطبوعات، هنری و سینمایی و همچنین دبیر شورای اقامه نماز و مسئول روابط عمومی اداره کل برگزار گردید، مقدمات اجرای هشت جشنواره تخصصی با موضوع نماز در سطح استان مصوب گردید که بر اساس آن شهرستان‌های بروجرد، کوهدشت، پلدختر، الیگودرز، دلفان، سلسله، رومشگان و دورود به عنوان میزبانان این جشنواره‌ها مشخص گردیدند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.