رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:

داستان فداکاری علی لندی در کتاب‌های درسی گنجانده می‌شود

ملکی گفت که داستان فداکاری علی لندی در کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه اول درج می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا به شیوه ای مطلوب در کتاب‌های درسی آمادگی دفاعی، زبان و ادبیات فارسی و مطالعات اجتماعی داستان فداکاری و رشادت علی لندی را به عنوان الگوی نوجوانان بگنجانیم.

او ادامه داد: از اکنون در حال برنامه ریزی هستیم تا این موضوع در کتاب‌های درسی سال آینده اعمال شود و با توجه به اینکه در دوره اول متوسطه و ابتدایی اثرگذاری این قبیل رفتار‌ها بیشتر است، این رفتار قهرمانانه را در این پایه های تحصیلی مطرح کنیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه این رفتار قهرمانانه منجر به شهادت، ابعادی دارد، گفت که این نوجوان بزگوار مبنای اعتقادی قوی داشته است، بر این اساس در کتاب‌های درسی شرحی از او مطرح می‌کنیم.

ملکی با اشاره رمزینه دار شدن کتاب‌های درسی و مجلات رشد اظهار کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر مجلات رشد از طریق این امکانات جدید داستان فداکاری شهید لندی را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهیم.

او تصریح کرد: برنامه ریزی کردیم در انتشارات مدرسه کتاب‌هایی برای معرفی این اسوه شهادت برای نوجوان و حتی معلمانی که به استناداین رقتار کار علیم و تربیت کنند، منتشر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار