بچه خرس هایی که در باغ مهمانی گرفتند +فیلم

در ویدئویی که اخیرا مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است، چند بچه خرس در یک باغ و داخل استخر در حال بازی دیده شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از India Today؛ روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌‏شود که برخی از آن‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفته و پربازدید می‎شوند. بسیاری از کلیپ‎ها اتفاقی جالب و نادر را به تصویر کشیده یا روایت می‎کنند. به تازگی نیز کلیپ 15 ثانیه ای منتشرشده از چند بچه خرس طی مدت چند ساعت پس از در دسترس قرار گرفتن در یکی از شبکه های اجتماعی، بیش از 7 هزار بازدید خورد.

این کلیپ کوتاه چندین بچه خرس را نشان می‌دهد که در باغی مشغول تفریح هستند. در این بین دو توله خرس بیشتر وقتشان را در استخر می‌گذراندند در حالی که یک بچه خرس دیگر تمام تلاش خود را برای پیوستن به آن‌ها به کار می‎گیرد.

ویدئوی منتشر شده همچنین، دو بچه خرس دیگر که در حال بازی و چرخ زدن با یک زیرانداز در انتهای پارک هستند را نشان می‌دهد. اما جالب ترین بخشی که بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفت بچه خرسی است که روی سرسره بازی می کرد. این در حالی است که هر یک از کاربران نظرات متفاوتی داشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
اینهم شد خبر؟