خط ورودی ۴۰۰ کیلو ولت پست پیروزان وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: خط ورودی ۴۰۰ کیلو ولت پست پیروزان با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال وارد مدار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: خط ورودی ۴۰۰ کیلو ولت بقایی - میلاد پست پیروزان با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال وارد به طول ۲۶ کیلومترمدار شد.

او  با اشاره به برقرسانی بیان داشت: بهره برداری از این پروژه باعث افزایش ظرفیت تامین انرژی در کلانشهر اهواز خواهد شد و توسعه و آبادانی منطقه را درخصوص تامین انرژی و تقویت زیرساخت‌های حوزه برق به دنبال دارد.

دشت بزرگ با بیان اینکه همزمان با اجرای این پروژه، طرح احداث فیبرنوری بر روی خط مذکور به طول ۲۶ کیلومتر مدار با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، افزود: عملیات احداث خط دومداره پیروزان به رینگ اهواز نیز قبلا با هزینه ۴۱۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: این اقدام در زمینه وارد مدار کردن پست ۴۰۰ کیلو ولت پیروزان انجام شده که نتیجه آن افزایش ظرفیت محسوس برق کلانشهر اهواز است و گام بزرگی برای توسعه زیرساخت‌های برق و تامین انرژی مورد نیاز بخش خانگی و صنعتی در کلانشهر اهواز انجام شده که تاثیر آن در شبکه برق تابستان سال آینده نمایان خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: برق رسانی ، شبکه برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.