سگ بازیگوش، به رقیب فوتبالیست ها تبدیل شد!

سگ بازیگوش با ورود ناگهانی به داخل زمین موجب متوقف شدن یک مسابقه فوتبال در لیگ برتر بوسنی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود ناگهانی بازیکنان، مربیان و حتی تماشاگران به زمین بازی مسابقه فوتبال امری غیرعادی به شمار نمی‌رود، اما کم کم ورود چهارپایان به زمین مسابقات ورزشی نیز در حال عادی شدن است. در حالی که چند روز پیش بود ورود یک سگ به داخل زمین مسابقه بیسبال در آمریکا خبرساز شد به تازگی نیز ورود یک سگ بازیگوش به داخل زمین یک مسابقه فوتبال لیگ برتر بوسنی خبرساز شده است.

این مسابقه فوتبال بین تیم‌های اسلوبودا و پوسوشه در حال انجام بود که ناگهان این اتفاق رخ داد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این حیوان پس از وارد شدن به داخل زمین به سمت بازیکنی که توپ را در اختیار دارد رفته و توپ را در اختیار می‌گیرد. در این ویدئو یکی از بازیکنان در حالی که قصد دارد توپ را از سگ بگیرد این حیوان مانند بازیکنان حرفه‌ای سعی می‌کند مانع تصاحب توپ توسط وی شود.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ورود یک سگ به داخل زمین مسابقه بیس بال در آمریکا خبرساز شده بود. شیطنت این سگ بازیگوش وقفه‌ای کوتاه را در این مسابقه بیسبال که بین تیم‌های بوفالو بیسونس و لیهای ولی آیرون پیکز برگزار می‌شد ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.