شهردار تهران خبر داد؛

اعلام انتصابات مدیران شهری در هفته جاری/ شهرداری ٨٠ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

زاکانی گفت: بخش عمده‌ای از اسامی پیشنهادی انتصابات از درون شهرداری است و انشالله این هفته بخشی از انتصابات اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در جلسه شورای شهر  و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین گذشت و خاطرات بسیار خوب و عزیز او در عراق و راهپیمایی جاماندگان باقی ماند و بنده از معاونت‌های شهرداری به ویژه معاونت خدمات شهری و‌حمل و نقل تشکر می‌کنم؛ همچنین هفته دفاع مقدس یادآور عظیمت و بزرگی رزمندگان عزیز ماست و فردا روز آتش نشان است که این هفته و روز را تبریک می‌گویم.

شهردار تهران ادامه داد: طرحی پیرامون کاهش زمان دریافت مجوز‌ها در دستور امروز شورای شهر بود و  تلاش ما کاهش جدی این امر است و  این موضوع را دنبال می‌کنیم تا انشالله با مشارکت تمام افراد کار انجام شود.

وی با اشاره به انتصابات شهرداری تصریح کرد: انتصابات چه از درون و چه از بیرون بر مبنای شایستگی انجام می‌شود، اما اصل این است که نقطه آغاز ما از درون شهرداری باشد؛ درحال حاضر کانون ارزیابی تشکیل شده و ۴۰ نفر ارزیابی شدند و  بخش عمده‌ای از اسامی پیشنهادی انتصابات از درون شهرداری است و انشالله این هفته بخشی از انتصابات اعلام می‌شود.

شهردار تهران با اشاره به انتصابات یکساله معاونان شهردار تهران گفت: حکم معاونان را یکساله صادر می‌کنیم تا وی برای کار جدیت داشته باشد و خود لحظه لحظه به لحظه فعالیت مدیران را رصد می‌کنیم؛تعارفی هم با خودمان و هم با معاونان و کارکنان نداریم.

زاکانی درباره رقم بدهی شهرداری تهران هم تاکید کرد: بر اساس گزارش معاونت مالی شهرداری بدهی ٨٠ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
اقای دکتر زاکانی لطفا سریعا نام : ( زیبای بزرگراه نیایش) را به همان نام اولیه اش (فوری) بازگردانید .
آخرین اخبار