تشییع باشکوه پیکر ۵ شهید فلسطینی

مردم فلسطین ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر‌های شهدای جنین و قدس، بر ادامه مقاومت، راه شهدا و حفظ وحدت تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، شهروندان فلسطینی پیکر‌های پنج شهید را که در عملیات ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند تشییع کردند.

خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در این مراسم حضور داشت گفت: این اقدامات بی پاسخ نخواهد ماند. خون همه صهیونیست‌ها ارزش یک قطره از خون شهید اسامه صبح و دیگر شهدا را ندارد. حرف همه فلسطینیان این است که با یکدیگر متحد باشیم.

ابو یحیی از نیرو‌های جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اظهار کرد: این منطقه امروز یکی از رزمندگان غیور خود را از دست داد که با اختیار خود و بدون آن که کسی او را وادار کرده باشد به پیش می‌رفت. این شهید تا آخرین قطره خون خود از حقوق ما دفاع کرد. از دست دادن یک برادر عزیز و یکی از قهرمانان فلسطین بسیار دشوار است. ولی راه ما همین است، راه جهاد و مقاومت. امروز به صهیونیست‌ها می‌گوییم نمی‌توانی هر بلایی خواستی سر اردوگاه جنین بیاوری.

نظامیان اشغالگر قدس بامداد روز گذشته به چندین منطقه در کرانه باختری رود اردن از جمله شهر «جنین» و «برقین» یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که بر اثر آن پنج فلسطینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار