اعلام فهرست کارگاه‌های آموزشی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

فهرست عناوین کارگاه‌های آموزشی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در دو بخش ملی و بین‌الملل اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛ همزمان با روز‌های برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان، شش کارگاه در دو بخش ملی و بین‌الملل برای افراد علاقه‌مند به فیلمسازی به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور مجازی در این کارگاه‌ها تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ مهر به پرتال https://portal.icff.ir/ مراجعه و در بخش کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

فهرست عناوین کارگاه‌های آموزشی جشنواره سی و چهارم در بخش ملی شامل تاثیر جزئیات داخل قاب در سینما (عناصر بصری و صوتی) با تدریس دکتر شهاب‌الدین عادل، استراتژی جهانی پخش فیلم با تدریس نشاط باقری و امیرحسین امجدیه و تاثیر فیلم و انیمیشن بر روان کودک و نوجوان با تدریس سارا کهربایی است.

همچنین کارگاه‌های آموزشی بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره نیز متشکل از مولفه‌های فیلم کودک با نگاهی به تاریخ سینمای جهان با تدریس هاکان اونال (ترکیه)، موسیقی شاعرانه در سینما با تمرکز بر سینمای کودک با تدریس خورخه آراگادا (شیلی) , طراحی کارگردانی فیلم‌های کودک و نوجوان با تدریس فیل است.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.