بازگشایی نمایشگاه عکس سوگواره مهر محرم در حرم مطهر رضوی

 نمایشگاه عکس سوگواره مهر محرم همزمان با اربعین حسینی، در حرم مطهر رضوی با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه منتخب عکس‌های سیزدهمین دوره از سوگواره بین‌المللی «مهر محرم» همزمان با آغاز دهه پایانی صفر و اربعین حسینی در نگارخانه رضوی موزه آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده است.

او افزود: در این نمایشگاه ۳۴ قطعه عکس و ۶ مجموعه عکس از عکاسان داخلی و خارجی منتخب سیزدهمین سوگواره بین‌المللی «مهر محرم» با موضوع راهپیمایی اربعین، راهپیمایی در مسیر مشهد در ایام شهادت امام رضا (ع)، عزاداری‌ها و روضه‌های خانگی به نمایش درآمده است.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۵ مهرماه، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر در صحن کوثر حرم مطهر رضوی، موزه مرکزی، نگارخانه رضوی دایر است.

امینی بیان کرد: سیزدهمیـن سوگـواره ملـی «مهرمحرم» به همت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهـنگ و ارشاد اسلامی سـمنان با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) و بنیاد بین المللی عاشورا در سال گذشته برگزار شد که فراخوان این سوگواره در بخش‌های تولید محتوای عمومی و فیلم کوتاه سه دقیقه ای، عکس و گرافیک بود.

او تصریح کرد: جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای عاشورایی در فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوای دیجیتال هدف اصلی این سوگواره است که هر سال برگزار شده و عکاسان و هنرمندان استان‌های مختلف در آن حضور پررنگی دارند.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار