مدیرکل آموزش و پرورش :

یکپارچه سازی سامانه‌های نرم افزاری آموزش و پرورش موجب ساماندهی مطلوب نیروی انسانی شده است

حمیدرضا رخشانی گفت: به دنبال یکپارچه سازی سامانه های نرم افزاری در آموزش و پرورش امکان ساماندهی مطلوب نیروی انسانی فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش  سیستان و بلوچستان در جلسه ویدیوکنفرانس با مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار کرد: یکپارچه سازی سامانه‌های نرم افزاری یکی از مهمترین اقداماتی بود که در آموزش و پرورش انجام شد و افزایش دقت و حساسیت در انجام بسیاری از امور مهم این دستگاه مانند ثبت نام مدارس، کلاس‌بندی، صدور ابلاغ نیروی انسانی و...را به همراه داشت.

وی افزود: با یکپارچه سازی سامانه‌های نرم‌افزاری و پیوندی که بین بخش‌های مختلف به وجود آمده است، از انجام بسیاری تخلفات در زمینه صدور ابلاغ معلمان جلوگیری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: اگر چه این یکپارچه‌ سازی سامانه‌ها فرآیند ثبت نام و صدور ابلاغ ها را پیچیده تر کرد اما قطعا در آینده خروجی آن به نفع آموزش و پرورش خواهد بود.

رخشانی گفت: سقف ثبت نام دانش آموزان، کلاس و ساعت آموزشی در سامانه سیدا براساس تفاهم نامه منعقد شده با شهرستان‌ها و مناطق مشخص شده و میزان ثبت نام انجام شده در سامانه ملاک توزیع کلاس خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: اگر شهرستانی با کمبود ساعت و کلاس مواجه است، باید از طریق مکاتبه با اداره کل این مشکل رفع  شود.

رخشانی در بخش دیگری از سخنان خود به توزیع کتب درسی در مدارس استان اشاره کرد و گفت: توزیع کتب درسی باید کاملا رایگان انجام شود و دریافت هر گونه وجه با عناوینی مانند حق بیمه یا مشارکت در هزینه های مدرسه برای تحویل کتاب به دانش آموزان ممنوع و تخلف است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار