لیگ برتر انگلیس/ از توقف خانگی لسترسیتی تا پیروزی اورتون و وستهام

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ۴ دیدار به طور همزمان برگزار شد که توقف خانگی لسترسیتی و پیروزی تیم‌های اورتون و وستهام را به دنبال داشت.

لسترسیتی ۲ - برنلی ۲

در این بازی ابتدا جیمی واردی ستاره لستر در دقیقه ۱۲ دروازه تیم خودی را گشود، اما این بازیکن در دقیقه ۳۷ جبران مافات کرد و گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه مکس ول کورنت در دقیقه ۴۱ بار دیگر برنلی را پیش انداخت، اما جیمی واردی در دقیقه ۸۵ باز هم ناجی تیمش شد و کار را به تساوی کشاند.

اورتون ۲ - نوریچ سیتی صفر 

اورتون در زمین خود با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم نوریچ سیتی گذشت. اندروس تاونسند در دقیقه ۲۹ از روی نقطه پنالتی و عبدالله دوکویه در دقیقه ۷۷ گل‌های اورتون را به ثمر رساندند.

لیدز یونایتد یک -وستهام ۲ 

در دیگر بازی همزمان لیدز یونایتد میزبان تیم وستهام بود که این بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید. رافینیا در دقیقه ۱۹ برای لیدز یونایتد گل زد و جونیور فیرپو (مدافع لیدز) در دقیقه ۶۷ با گل به خودی وستهام را به بازی برگرداند. در ادامه میکائیل آنتونیو در دقیقه ۹۰ گل برتری مهمان را به ثمر رساند.

واتفورد یک - نیوکاسل یک

در چهارمین بازی همزمان واتفورد در زمین خود به مصاف نیوکاسل رفت. این بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید. ابتدا سین لانگستاف در دقیقه۲۳ نیوکاسل را پیش انداخت و سپس اسماعیل سار در دقیقه ۷۲ برای واتفورد گل زد.

در آخرین بازی امشب از ساعت ۲۰ لیورپول در زمین برنتفورد به میدان خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار