رئیس اداره ورزش و جوانان دستور استاندار کرمانشاه را رد کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه یک تیم بازرسی جهت بررسی حواشی بازی بین دو تیم فوتبال اعزام می‌شوند، به صورت ضمنی دستور فرماندار و استاندار مبنی بر عزل رئیس اداره ورزش این شهرستان را رد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان درخصوص اتفاقات رخ داده در مسابقه فوتبال بین دو تیم گیلانغرب و پاوه که روز چهارشنبه در پاوه برگزار و منجر به درگیری بین دو تیم شد گفت : پس از وقوع این اتفاق دستوراتی جهت پیگیری ماجرا صادر شد.

او گفت : اکنون تیمی از بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان به شهرستان پاوه اعزام می‌شود تا تمامی زوایای این اتفاق تلخ را بررسی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: پس از بررسی نهایی و گزارش این تیم بازرسی، نسبت به برخورد با عاملان این اتفاق اقدام خواهد شد اما در حال حاضر به صورت ضمنی دستور فرماندار و استاندار مبنی بر عزل رئیس اداره ورزش این شهرستان را رد می کنیم.

رحیمی ضمن دعوت اهالی ورزش، مردم دو شهرستان و اصحاب رسانه به آرامش افزود: این که آیا هیأت فوتبال و یا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در بروز این اتفاقات نقش داشته‌اند و یا کم کاری کرده‌اند منوط به ارائه گزارش این تیم بازرسی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.