برد مقتدرانه نمایندگان استان یزد در هفته اول لیگ برتر بدمینتون

بازی‌های هفته اول لیگ برتر بدمینتون کشور با برد تیم‌های دانشگاه یزد و چادرملو اردکان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، تیم‌های بدمینتون دانشگاه یزد و چادرملو اردکان در هفته اول مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور حریفان خود را با نتایج یکسان چهار بر یک شکست دادند.

تیم بدمینتون دانشگاه یزد که در اولین دیدار خود به مصاف تیم پروتئین البرز در سالن شریعتی کرج رفته بود توانست اولین برد خارج از خانه خود را رقم زند.

در اولین بازی این دیدار امیرحسین حسنی از تیم دانشگاه یزد بازی را به حریف خود مهرداد رحمانی از تیم پروتئین البرز با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

سپس در یکنفره دوم محمد علی فقیه خراسانی توانست حریف کرجی خود میکائیل مرئی را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد همچنین در یکنفره سوم نیز سجاد ترابی از تیم دانشگاه یزد یاسین معتمدیان را با نتیجه دو بر یک پشت سر گذاشت.

در دونفره اول تیم دانشگاه یزد با بازی امیرحسین حسنی و محمدرضا حیدری توانستند مهرداد رحمانی و یاسین معتمدیان از تیم پروتئین البرز و همچنین در دونفره دوم نیز مجتبی کاظم پور و محمد علی فقیه خراسانی نمایندگان تیم استان حریف خود را با بازی ارشیا عمل‌کننده و ایمان معمارپور نماینده استان البرز را با نتیجه یکسان دو بر یک شکست دهند.

حسن ضرابی‌زاده و ابوالفضل روناسیان به ترتیب مربی و سرپرست تیم دانشگاه یزد در این مسابقه بودند.

تیم بدمینتون چادرملو اردکان دیگر نماینده استان در تالار اختصاصی بدمینتون سردار شهید جواد فتاحی این شهرستان میزبان تیم توس مسیر مشهد توانست با نتیجه نهایی چهار بر یک پیروز این مسابقه در هفته اول شود.

در یک نفره اول فرزین خانجانی از تیم چادرملو اردکان مهدی رضایی از تیم توس مسیر مشهد با نتیجه دو بر صفر شکست داد و در یک نفره دوم و سوم نیز به ترتیب با بازی درخشان مهدی انصاری و سروش اسکندری از سد سعید بابیانی و محسن معصومی حریفان خود با نتایج دو بریک و دو بر صفر گذشتند.

در دونفره اول فرزین خانجانی و سروش اسکندری بازیکنان تیم بدمینتون چادرملو اردکان، مهدی رضایی و محمد زرچی را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.

اما در دونفره دوم یاسین طلایی و علیرضا رضاپور با نتیجه دو بر صفر مغلوب میهمان خود با بازی محمد جواد غریب و قاسم شاهمرادی از تیم توس مسیر مشهد شدند.

در این بازی رضا هاتفی و محمدرضا آقاشاهی مربیگری و محمد رضاپور سرپرستی تیم بدمینتون چادرملو اردکان را در این مسابقه برعهده داشتند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.