کاربران با هشتگ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج نوشتند:

رد می شود این جمعه و تا لحظه آخر، از آمدن سبز تو اما اثری نیست

کاربران طبق معمول جمعه‌ها توئیت‌هایی را جهت ابراز ارادت به امام عصر (عج) و دعا جهت ظهور در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردم دنیا با توجه به حوادث متعدد چند سال اخیر بسیار بیشتر از گذشته اعتقاد به ظهور یک ناجی دارند. کسی که با تابیدن نور الهی به جهانیان، دنیا را از ظلم و جور حاکمان ستمگر نجات می‌دهد و باعث ایجاد صلح و صفا، امنیت و آرامش در پهنه گیتی می‌شود.

جمعه‌ها همیشه حال و هوای دیگری دارد و در این روز که ملقب به حضرت صاحب الزمان (عج) است مردم با هر دینی زیر لوای پرچم عدالت گستر اسلام منتظر ظهور مهدی موعود هستند، کسی که قرار است داد مظلومان عالم را بستاند و زمین را به وارثان اصلی خود تحویل دهد.

قطعا وعده ظهور، نویدی است که روح تازه در کالبد خسته دلان ایام غیبت می‌دمد و باعث می‌شود رنج دوری از امام زمان و فتنه‌ها و فساد‌های آخر الزمان را با شهد شیرین یاد ظهور و نزدیک بودن آن تحمل کنند. امام علی علیه السلام فرمود: «وَ مَا اَقْرَبَ الْیَوْمَ مِنْ تَباشیرِ غَدٍ یا قَوْمِ هذا اِبّانُ وُرُودِ کُلِّ مَوْعُودٍ وَ دُنُوٍّ مِنْ طَلْعَةِ مَا لا تَعْرِفُونَ؛ و چه نزدیک است امروز ما به فردایی که سپیده آن آشکار شد!‌ ای مردم! اینک ما در آستانه تحقق وعده‌های داده شده [برای دوران ظهور] و نزدیکی طلوع آن چیز‌هایی که شما نمی‌شناسید قرار داریم.»

وعده دیدار نزدیک است یاران مژده بادروز وصلش می‌رسد ایّام هجران می‌رود.

مژده‌ای دل که مسیحا نفسی می‌آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده ام فالی و فریاد رسی می‌آید ...


بیشتر بخوانید


با فرارسیدن جمعه‌ای دیگر، منتظران حضرت ولی عصر (عج) از پروردگار خواستند تا در فرج آقا امام زمان تعجیل کند. در ادامه تعدادی از پست‌های منتشر شده کاربران در توئیتر را مشاهده ‌می‌کنید:

ظهور

منتظران ظهور

حضرت مهدی

حضرت صاحب الزمان (عج)

حضرت ولی عصر

حضرت حجت

ایام غیبت

منتقم کربلا

شاید برای آمدنت دیر کرده ای/ وقتی نگاه آینه را پیر کرده‌ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار