دستگیری ۴ سوداگر مرگ با ۸۴۸ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف ۸۴۸ کیلو مواد افیونی درعملیات مقتدرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر، در شهرستان "سراوان" خبر داد.

سردار "احمد طاهری"فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی با دپوی محموله مواد مخدر در یکی از مناطق شهرستان مذکور قصد قاچاق آن به عمق کشور را دارند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر "سراوان" با گسترش چتر اطلاعاتی و پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در ساختمانی متروکه واقع در یکی از روستا‌های شهرستان مذکور شناسایی و عصر دیروز در قالب چند تیم عملیاتی محل مذکور را به محاصره خود در آوردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۴ نفر از سوداگر مرگ را دستگیر و در پاک سازی محل، علاوه بر توقیف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، مقدار ۸۴۸ کیلو و ۶۷۷ گرم مواد افیونی را شامل ۷۹۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و ۴۹ کیلو و ۵۷۷ گرم حشیش کشف کردند.
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار