فرماندار هندیجان:

تامین نهاده‌ کشاورزی برای کشت پاییزه در هندیجان فراموش نشود

بویری بر توجه به تامین نهاده کشاورزی ویژه کشت پاییزه در هندیجان به منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای کشاورزان تاکید کرد.

علی بویری، فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه شورای کشاورزی شهرستان با دستور کار هماهنگی کشت پاییزه با حضور اعضای شورای کشاورزی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

او افزود: در این جلسه مسائل مرتبط با کشت پاییزه از قبیل تامین نهاده کشاورزی شامل؛ کود و بذر، بیمه محصولات کشاورزی، تسهیلات کشاورزی، تامین سهمیه سوخت ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تامین آب کشت پاییزه و پیگیری رهاسازی آب از سد کوثر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بویری با بیان اینکه در پایان این نشست دستورالعمل‌هایی تصویب شد و در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل خشکسالی کشت تابستانه محدود شد، لازم است تمهیدات لازم برای انجام کشت پاییزه اندیشیده شود، زیرا تنها راه امرارمعاش کشاورزان، کشت و برداشت محصولات انواع محصولات کشاورزی سازگار با شرایطی اقلیمی شهرستان و عرضه آن‌ها به بازار مصرف است و هر گونه خللی در این زمینه، مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.