خنثی‌سازی عملیات تروریستی در مسیر زائران اربعین حسینی در عراق

نیروهای الحشد الشعبی عراق یک حمله تروریستی از سوی عناصر داعش که قصد هدف قرار دادن زائران حسینی را داشت، خنثی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، «محمد العاشور»، فرمانده تیپ «عاشوراء» الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر نفوذ گروهی از عناصر تروریستی داعش منطقه «جرف النصر» که یکی از مناطق مجاور فرمانداری شهر کربلا است، یک گروه از مجاهدین تیپ عاشورا زیر نظر فرمانده این تیپ از اواخر شب آغاز به حرکت به سمت محل مورد نظر کرد.

العاشور در ادامه افزود: ما اطلاعات محل دقیقی را از ماموران خود در جرف‌النصر گرفتیم که نشان می‌داد گروهی تروریستی در آن جا مستقر شده اند. نیرو‌های تک‌تیرانداز منطقه را تحت نظر گرفتند و وارد عمل شدیم.

او اضافه کرد: همه‌ی نیرو‌های ما آمادگی لازم را دارند تا کل مناطقی را که زائران اباعبدالله الحسین «ع» از آن عبور می‌کنند را تحت نظر بگیرند و با هرگونه عملیات تروریستی مقابله کنند.

پیش از این و قبل از آغاز پیاده‌روی زائران امام حسین «ع» در چهلمین روز شهادت آن حضرت به سوی کربلا، الحشد الشعبی عراق اعلام کرده بود عملیات امنیتی پیشگیرانه در جرف النصر واقع در شمال استان بابل با هدف ایمن سازی مسیر برای زائران اربعین را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مگه زائرا مسلحن یا کاری به داعشیا دارن که داعشیا میخوان اونا رو بکشن
آخرین اخبار