خطیب مسجدالاقصی: صهیونیست‌ها به دنبال تحمیل واقعیت جدید به بیت المقدس هستند

شیخ عکرمه صبری اصرار شهرک نشینان صهیونیست برای ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی سند، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد اصرار شهرک نشینان صهیونیست برای ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی در این حجم وسیع بیانگر تمایل واقعی آنان به تلاش برای تحمیل واقعیت جدید به مسجدالاقصی و وانمود کردنِ در دست گرفتنِ کنترل این مسجد و حق به جانب بودن است.

شیخ عکرمه صبری افزود: شهرک نشینان صهیونیست جز تحت حفاظت شدید نظامیان اشغالگر جرات ندارند وارد مسجدالاقصی شوند. این موضوع نشان می‌دهد از خشم ساکنان قدس که مالکان واقعی مکان‌های مقدس هستند، می‌ترسند. این موضوع همچنین نشان می‌دهد اشغالگران به طور کامل از شهرک نشینان صهیونیست حمایت می‌کند.

خطیب مسجدالاقصی از ساکنان قدس و هر کس که می‌تواند خود را به مسجدالاقصی برساند خواست حتما به رفتن به مسجد ادامه دهند و در صحن‌های آن بَست بنشینند تا شهرک نشینان صهیونیست نتوانند وارد مسجدالاقصی شوند یا این که صحن‌ها آنقدر پر باشد که جایی برای نشستن نداشته باشند.

شیخ صبری در ادامه تاکید کرد رفتار‌های تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست ساکنان قدس را از ادامه دادن به دفاع از مسجدالاقصی دلسرد نخواهد کرد هرچند موج گسترده پیگرد‌های امنیتی و تعرضات نامحدود به آنان همچنان ادامه دارد.

امروز شماری از شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به بهانه اعیاد یهودی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار