بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر کرمانشاه فعال است

بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر کرمانشاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا،تجهیزات مورد نیاز مراجعه‌کنندگان را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: به منظور کمک به بیماران کرونایی چهار خیر نیک‌اندیش کرمانشاهی مبلغ ۶۵ میلیون تومان به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اهدا کردند.

او افزود: با توجه به ظرفیت محدود مراکز درمانی برای بستری و پیگیری روند درمان بیماران کرونایی در منزل و همچنین نیاز شدید این بیماران به دستگاه‌های کمک تنفسی از جمله کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز، مانومتر و پالس اکسیمتر دارند و بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر از ابتدای شیوع این ویروس، تجهیزات مورد نیاز مراجعه‌کنندگان را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان داشت: در ایام کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند خیران، جمعیت هلال احمر را تنها نگذاشته و با یاری حداکثری و از دل و جان، در کنار هلال احمر یاری رسان بیماران و نیازمندان بوده‌اند.

معتمدی ادامه داد: در حال حاضر بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر کرمانشاه فعال است و بیماران کرونایی می‌توانند با مراجعه به این بانک‌ها به صورت رایگان کالای پزشکی مورد نیاز را دریافت و برای طول دوره درمان از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار