کمک مومنانه ۱۰۵ میلیارد ریالی به مناسبت هفته دفاع مقدس + فیلم

نهضت سراسری کمک مومنانه در مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس با کمک ۱۰۵ میلیارد ریالی آغاز شد.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: سپاه مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و کمک به نیازمندان مازندرانی با بهره گیری از خیران و مردم نوعدوست مازندران و هم افزایی ادارات و نهاد‌ها نهضت کمک‌های مومنانه را آغاز کرده است.

او با بیان اینکه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه جمع آوری شده است، افزود: توزیع این کمک‌ها نیز به صورت متمرکز در استان آغاز شده است و تا صبح فردا به دست نیازمندان می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: این کمک‌ها شامل ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال، ۲۰۰ جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و ۵ هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۲۵ میلیارد است که به دست نیازمندان خواهد رسید.

سردار مسلمی گفت: خیران و مردم مازندران از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۷ میلیارد تومان در راستای نهضت کمک‌های مومنانه کمک کردند که همه این کمک‌ها به دست نیازمندان رسیده است.

او با بیان اینکه ۳ میلیارد تومان از این کمک‌ها برای بیماران کرونایی نیازمند بود، افزود: این کمک‌های شامل بسته‌های معیشیتی لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده بود که در اختیار این افراد قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: به منظور کنترل بیماری کرونا و کاهش تردد افراد نیازمند در سطح جامعه گروه‌های جهادی علاوه بر کمک در خرید مایحتاج این افراد در قالب کادر پرستار نیز به منازل افراد مراجعه می‌کنند.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.