تجلیل از ۲ هزار و ۷۰۰ پیشکسوت دوران جنگ تحمیلی در مهاباد

طی مراسمی ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از پیشکسوتان هشت سال دوران جنگ تحمیلی در مهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس مورد تکریم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، طی مراسمی، ۲ هزار و ۷۰۰ پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس مهاباد همزمان با سراسر کشور طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهیدان در سالن طلاییه سپاه مهاباد مورد تجلیل قرار گرفتند.

امام جمعه مهاباد در این مراسم گفت: دوران دفاع مقدس پیروزی ایران اسلامی بر یک کشور خاص نبود بلکه غلبه بر همه کشور‌های استکباری جهان بود.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: نظام نوپای جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی در جهان تنها بود و با اتکا بر جوانان و مردم عادی توانست جنگ با ده‌ها کشور دشمن را با پیروزی به اتمام برساند.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی بر خلاف تمام جنگ‌های جهان حتی یک وجب از خاک میهن ما به دست صدام و رژیم بعث نیفتاد و رزمندگان ما خاک میهن خود را با اقتدار حفظ کردند.

تجلیل از ۲ هزار و ۷۰۰ پیشکسوت دوران جنگ تحمیلی در مهاباد

امام جمعه مهاباد دفاع مقدس را دانشگاه تربیت نسل‌های امروزی و آینده دانست و اظهار کرد: در قرآن نیز به صراحت آمده که تمام رشادت و از خودگذشتی رزمندگان نزد خداوند دارای پاداش اخروی بوده و هیج عملی در پیشگاه خدای تعالی مخفی نمی‌ماند.

ماموستا امامی با تسلیت فوت امام جمعه سابق مهاباد اشاره کرد و گفت: "ماموستا ملاقادر سهرابی" جزء چهره‌های انقلابی و ماندگار منطقه بود که عمر را برای خدمت به مردم در جایگاه قضاوت و همچنین خطیب مردم به پایان رسانید.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.