رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

دستگاه قضا تخلف و نقض قانون را بر نمی‌تابد

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بخش عمده‌ای از تخلفات به دلیل عدم توجه به قانون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر عتباتی امروز ۲۹ شهریور در مراسم معارفه شهردار ارومیه که در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، افزود: اول و اخر اقدامات ما باید قانون باشد چراکه بخش عمده‌ای از تخلفات بدلیل عدم توجه به قانون است و دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را برنمی تابد.  

وی با اشاره به اینکه شهرداری با بیش از ۳۰۰ماموریت بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد، تصریح کرد: باید خدمت رسانی در جهت رضایت مندی مردم باشد چراکه  این رضایت مندی موجب ارتباط درست بین حاکمیت و شهروندان می‌شود.  

عتباتی خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری با خدمات رسانی خالصانه و بی منت در کمترین زمان ممکن و حداقل هزینه‌ها خدمات رسانی‌ها را تقویت کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بخشی از نارضایتی مردم به عدم پاسخگویی‌ها برمی گردد، اظهار کرد: تمام ظرفیت دستگاه قضایی استان در کنار شهرداری‌ها برای پیش برد قانون و پروژه‌های قانونی است.

وی یادآور شد: وجود برخی پرونده‌ها در شهرداری‌ها قابل قبول نیست همه بایدمطیع قانون بوده و در مسیر قانون کار کنیم.

عتباتی ادامه داد: مددیریت شهری یکی از مهمترین سازمان‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.  

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید بازنگری جدی در قرار داد با پیمانکاران بوجود آید، افزود: مدیریت شهری باید بسوی درامد زایی سالم و پایدار حرکت کند و نگاه تبعیض آمیزی در تقسیم منابع شهری نداشته باشد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.