قهرمان موتورسواری:

موتورسواری را نابود کردند

ساسان اکبری، قهرمان حرفه‌ای موتور ریس در خصوص وضعیت حال حاضر موتورسواری حرفه‌ای در ایران، توضیحاتی داد.

ساسان اکبری، قهرمان حرفه‌ای موتور ریس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با حضور در مسابقات فیتنس چلنج آرنولد کلاسیک اسپانیا اظهار کرد: من در مسابقات بین المللی فیتنس چلنج شرکت کردم و رتبه چهارم را به دست آوردم. سطح مسابقه خیلی بالا بود. نکته جالب این است که با اولین حضور در چنین مسابقاتی توانستم چهارم دنیا شوم و این اتفاق برای من سکوی پرتاب به شمار می‌آید.

اکبری در ادامه گفت:۷، ۸ ماه می‌شود که شاهد این هستم فدراسیون موتورسواری برای ما هیچ کاری نمی‌کند و به همین دلیل  بدنسازی را دنبال می‌کنم. می‌خواهم در سطح حرفه ای‌تر مسابقات فیتنس شرکت کنم.

به بارسلونا آمده ام تا فکری برای موتورسواری ایران کنم

قهرمان حرفه‌ای موتور ریس در مورد موتورسواری تصریح کرد: هم اکنون در شهر بارسلونا هستم و آمده ام تا پیست موتو جی پی را از نزدیک مشاهده کنم و قصد دارم که با کمپانی‌های مختلف صحبت کنم تا قهرمانان حرفه‌ای موتورسواری ایران بتوانند در مسابقات اسپانیا شرکت کنند و ما هم بتوانیم با رئیس فدراسیون موتورسواری اسپانیا ارتباط بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قصد همکاری با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ندارد، بیان کرد: تا زمانی که مازیار ناظمی و تیم او در فدراسیون حضور دارند، بمانم که چه شود؟ هیچ اهمیتی به ما نمی‌دهند.رشته ما را نابود کردند.

اکبری در ادامه تصریح کرد: وقتی به ما اهمیت نمی‌دهند ما خسته می‌شویم. موتورسواری عشق من است و آن را دنبال می‌کنم، اما می‌خواهم مدت کوتاهی تغییر رشته دهم. چند وقت گذشته برای گرفتن یک فیلم برای صفحه شخصی ام به پیست آزادی رفتم و حدود نیم ساعت در آن جا کار داشتم، اما نکته جالب این است که از من حدود ۵ میلیون تومان وجه نقد دریافت کردند.

ساسان اکبری

وی در پایان تصریح کرد: این اتفاقات باعث شد تا ساسان اکبری دلسرد شود. ۱۱ سال در پیست آزادی استخوان شکانده ام و کلی زحمت برای این پیست کشیده ام، حالا برای ۳۰ دقیقه فیلم برداری ۵ میلیون تومان پول داده‌ام.

ساسان اکبری


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار