امام جمعه بوشهر:

مرجعیت در تولید برخی سخت‌افزارهای نظامی مایه اقتدار ایران اسلامی است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: نیرو‌های مسلح در همه عرصه‌های سخت افزاری خودکفا هستند و حتی در برخی جا‌ها به مرجعیت رسیده‌اند، که مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آستانه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در دیدار فرماندهان نیروی مسلح استان بوشهر بیان کرد: هر کشوری با داشتن نیروی مسلح قوی دارای مصونیت می‌شود، به همین دلیل یکی از مولفه‌های اقتدار، پیشرفت و بقای هر کشور، وابسته به وجود نیرو‌های مسلح مقتدر و کارآمد است.

او با اشاره به شاخص‌های نیرو‌ی مسلح کارآمد عنوان کرد: نیرو‌های مسلح در عرصه سخت افزاری گذشته از اینکه باید خودکفا باشند باید به مرجعیت این تجهیزات دست یابند به نحوی که کشور‌های دیگر خواهان خرید جنگ افزار‌های این کشور باشند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: در جهان کنونی دو عنصر مهم اقتصاد و قدرت نظامی از مولفه‌های قدرت به شمار می‌رود به همین دلیل است که هم درعرصه نظامی و در حوزه اقتصادی نیز باید به اقتدار کامل برسیم.

صفایی بوشهری با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی نیرو‌های مسلح پیشرفت نظامی خوبی داشته‌اند، افزود: امروز نیرو‌های مسلح فرماندهانی با اندیشه‌های فوق العاده قوی نظامی و کارکنانی کارآمد دارند که بسیاری از ارتش‌ها از این ظرفیت محروم هستند.

او تاکید کرد: نیرو‌های مسلح در همه عرصه‌های سخت افزاری خودکفا هستند و حتی در برخی جا‌ها به مرجعیت رسیده‌اند که مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی است.


بیشتر بخوانید


 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اوج عظمت نیرو‌های مسلح و قدرت دفاعی کشور در هشت سال دفاع مقدس تجلی یافت، گفت: جهان استکبار فکر می‌کرد با انقلاب و به هم ریختگی ابتدایی نیرو‌های مسلح می‌تواند به کشور لطمه بزند و برای تجزیه و براندازی کشور اقدام کند، اما با حضور نیرو‌های مسلح و هدایت‌های امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب حماسه‌ای در تاریخ جهان اسلام و ایران ایجاد شد.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بر خلاف سایر دوره‌های تاریخی حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد،  این دستاورد را افتخار بزرگی برای انقلاب اسلامی برشمرد.

او بیان کرد: هنوز برکات عظمت سال‌های دفاع مقدس کشف نشده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.