بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۰؛

کشف لوازم آرایشی قاچاق در ساری / دستگیری سارق تلفن‌های همراه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لوازم آرایشی قاچاق از ۲ واحد صنفی

سرهنگ محمد باقرزاده رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی مازندران گفت: در پی تحقیقات پلیسی مبنی بر فروش انواع لوازم آرایشی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته توسط متصدیان ۲ واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی در ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل اکیپی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی از واحد‌های موصوف بازدید کردند.

سرهنگ باقرزاده گفت: در نتیجه این بازدید بیش از ۱۷۰۰ نوع انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و تعداد ۱۶۲۹ عدد لیبل دستی بهمراه یک دستگاه لیبل زن کشف شد.

دستگیری سارق تلفن‌های همراه در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان در قسمت پذیرش یکی از بیمارستان‌های ساری بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی این شهرستان با مراجعه به محل و انجام تحقیقات میدانی سارق را در حالی که قصد سرقت تلفن همراه احدی از شهروندان را داشت دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: سارق طعمه‌های خود را در بخش اورژانس بیمارستان انتخاب و در فرصتی مناسب با توجه به شرایط خاص بیماران اقدام به سرقت تلفن همراه آنان می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به ۸ فقره سرقت گوشی همراه از شهروندان اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۹ هزار نخ سیگار قاچاق در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و فروش انواع کالاهی دخانی قاچاق توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران متهم را در حین حمل سیگار با یک خودروی سواری دستگیر و در بازرسی از خودرو و واحد صنفی وی ۹ هزار نخ سیگار خارجی کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با بیان این که متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، گفت: سیگار دریچه ورود به بسیاری ازناهنجاری‌های رفتاری و اجتماعی است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.