متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در محور هراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از متلاشی شدن یک باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در محور ورودی شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از طریق یکی از محور‌های ورودی استان با خبر شدند.

او افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور هراز شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: متهمان که در قالب یک باند ۵ نفره فعالیت می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان این که این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و افزود: سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی و فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از جرائم متاثر از اعتیاد و پدیده شوم مواد مخدر است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود